torsdag 23. februar 2012

Norli Nye Sandvika

Her er resultatet på Arne og Carlos Påske

Julekvisten vår kan jo også brukes til Påske!

De var herlige å strikke, gleder meg til å bli bestemor å strikke dukkeklær! Haha!


Der er helt ufattelig at det er nestsiste dag på jobben i Sandvika i kveld!
Hjelp som tiden har flydd av sted, nesten 5 år i Bærum.
Herlige år, med masse gode minner jeg kan ta med meg i kofferten.
Mange mennesker jeg kommer til å savne! Bare tenk på alle herlig kolleger jeg har hatt her!
Huff ja, sånn er nå livet. Men det blir spennende å starte helt på nytt også, å få nye venner og beholde de jeg har fått her <3 (Gleder meg til å få besøk!).
Det tror det blir helt fantastisk å få eie, å holde orden på et hus! Hurra!


 Bilder fra jobb-avskjedsfesten, tatt med Charlottes kule Polaroidkamera!

1 kommentar: