søndag 6. mai 2012

Er du invitert?

Jeg og min søte forlover Jennie, ble endelig ferdig med invitasjonene til bryllupet forrige uke.
Så nå i helgen ble de sendt (nesten alle). Puh, jeg hadde ikke klart dette selv uten hjelp, eller en ukes ferie. Så tusen takk Jennie! Å jeg ble så fornøyd!! Det eneste dumme er at det ble bestemt for 14 dager siden at vi skulle invitere flere til middag, men jeg hadde allerede kjøpt inn til invitasjonene. Ergo ble noen litt anderledes, siden jeg måtte kjøpe mer kartong, og det ikke finnes Panduro på mils avstand.
Så er er resultatene:

Jennie i gang med "ekstra inbydelsene"


Søte Jennie in action.

Elsker fargene!


Velkommen

Pakket...

...og klart!




3 kommentarer:

  1. Fy flate å flinke dere har vært!! Nydelige var de!!

    SvarSlett
  2. Så fine invitasjoner Tina!
    Tipper du gleder deg:))

    SvarSlett
  3. Tusen takk!
    Ble kjempe fornøyd, men hadde nok ikke blitt noen uten den gode hjelpen.
    Ja Minde, nå har jeg startet å kjenne på gledes nervene. Hurra!

    SvarSlett